Експертиза проектної документації
Визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил щодо:
- міцності, надійності та довговічності об’єктів будівництва (у тому числі, за рішенням сторін шляхом виконання перевірочних розрахунків), їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення;
- санітарного та епідеміологічного благополуччя населення;
- охорони праці;
- екології;
- пожежної безпеки;
- техногенної безпеки;
- енергозбереження;
- кошторисної частини проектної документації.
Для укладення договору необхідні наступні документи:
- перелік необхідних документів
- лист-замовлення на проведення експертизи*
- лист-делегування повноважень замовника експертизи**
- анкета замовника експертизи
*Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт ….(п. 3.6. ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»).
**Замовник будівництва може делегувати повноваження замовника експертизи проектувальнику шляхом надання відповідного листа. У цьому випадку для укладення договору необхідно подати: лист-замовлення замовника будівництва, лист-делегування повноважень замовника будівництва, лист-замовлення проектувальника.